سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :11
کل بازدید :73583
تعداد کل یاداشته ها : 31
103/2/6
7:56 ص

روزی هایی در خلوت خویش، با خود بودن و به یاد خدا زیستن پیام اعتکاف است . اعتکاف ، گشت و گذاری است در کوچه و پس کوچه های درون گشتن در دنیای تو توی دل و شناختن خود و مجاهده با نفس و انس با معبود و بریدن از غیر پیوستن به یار ، نه (جای دیگر)، بلکه ( دنیای دیگر ) است . اعتکاف و هجرتی درونی برای سیر در دنیای باطن است . مروری بر نفسانیات خویش است تا گام تهذیب بر داریمو کام بندگی برگیریم . اعتکاف ، تمرینی است سه روزه با قیام و صیام ، تا یک عمر در معده نیاز و سجده گاه راز و نیاز ، معتکف حریم بندگی باشیم . فرصتی است برای باران اشگ بر مزرعه دل ، و بهاری است برای روییدن گل توبه و انابت در غنچه ی بندگی . رجب ماه نماز و نیایش است ، مسجد ، محراب حمد و ستایش است و اعتکاف ، چلّه نشینی در خلوت ناز خواهش است .

علی اکبری

قطعات


  
  

حضرت ایت ا...سیدمحمودحسینى شاهرودی

حضرت ایت ا...سیدمحمودحسینى شاهرودى درتحصیل دانش استعدادى چشم گیرداشت وهمین امرباعث ایجادارتباطى نا گسستنى میان اوومراجع بزرگ شیعه بودبه عنوان نمونه اعتمادمیرزاحسین نا ئینى به اوچنان بود که شاگردان دیگررا براى آزمون اجتهادنزد وى مى فرستاد.وی50 سال به تدریس علوم خارج فقه واصول درحوزه نجف اشتغال داشت ودراین مدت بیش از500نفرازشا گردان ایشان به درجه اجتهادرسیدند.عشق اخلاص واردات به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)دروجودش موج می زد.در مجلس سیّد شهدا(ع)بیشترازهمه گریه می کرد.این عالم بزرگوار در سال1394 قمری درشهرنجف دعوت حق را لبیک گفتند.

افلاکیان خاک نشین

مهدی اکبر زاده


  
  

با سلام


دوستانی که در ارتش سایبری ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس cyberwar@bismillah.com زمینه همکاری خود با ارتش سایبری اعلام نمایند و منتظر جواب بمانند.


عزیزانی هم که اکنون میخواهند ثبت نام کنند می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس cyberwar@bismillah.com مشخصات خود: نام، نام خانوادگی، تحصیلات، شغل، شماره تماس، ایمیل و زمینه همکاری خود را برای ما بفرستند.


ظرف حداکثر 10 روز منتظر پاسخ باشند.


با آرزوی موفقیت برای همه سربازان ارتش سایبری


  
  

امام خامنه ای - وال استریت


کلیپ صوتی از مقام معظم رهبری در مورد سرکوب مردم در وال استریت

"کلیک کنید"

-------------------------------------
+ مطالب مرتبط با وال استریت :

" وال استریت از ظهور تا سقوط + تصاویر "

" مستند دیدنی از جنبش وال‌استریت : کلیک کنید "

توضیح : این مستند سیاسی که توسط گروه ایرانی وستوراما Westorama آماده شده است ابعاد جالبی از جنبش وال استریت را بررسی می‌کند. در این مستند تصاویری جدید از جنبش وال استریت و واکنش دولت امریکا به این اعتراضات به نمایش در آمده است.

وستوراما، گروهی ایرانی است که با رصد اخبار مرتبط با غرب، نگاهی جدید همه جانبه و اصطلاحا پانورامایی را به غرب دنبال می‌کند.


"خبر های مرتبط با جنبش وال استریت "


  
  


پیام رهبر انقلاب به وبلاگ نویسان


پیام به آنهایی که حرف می‌زنند و می‌نویسند


پیام رهبر انقلاب به وبلاگ نویسانرهبر انقلاب اسلامی از ماه‌های آغازین سال هشتاد و نه تا امروز در بیانات مختلفی، رعایت‌نشدن حدود شرعی و اخلاقی در نوشته‌ها و حرف‌ها و رسانه‌ها، را محکوم و اقشار مختلف را به دوری از این گونه حرکات توصیه نموده‌اند.
ایشان در آخرین دیدار خود نیز مجدداً فضای هتک حرمت در جامعه را غیر اسلامی دانستند و افزودند:


فضای هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسی است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالی ندارد؛ اما دور از هتک حرمت‌ها و اهانت‌ها و فحاشی و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسؤولند. این کار علاوه بر این‌که فضا را آشفته می‌کند و اعصاب آرام جامعه را به هم می‌ریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست- خدای متعال را هم از ما خشمگین می‌کند. من می‌خواهم این پیامی باشد به همة آن کسانی که یا حرف می‌زنند، یا می‌نویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگ‌ها. همة این‌ها بدانند، کاری که می‌کنند، کار درستی نیست.



  
  

 

هرچند مؤسس و گرداننده فیس‌بوک یک جوان 27 ساله به نام مارک زوکربرگ معرفی شده است، اما شواهد گویای چیز دیگری است.
برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید : ادامه مطلب...

  
  

امروزه بحث های زیادی در مورد شیطان پرستی و فراماسونری مطرح می شود اما در اغلب آن ها به بررسی نماد های این فرقه پرداخته می شود و کمتر در مورد ریشه های پیدایش فراماسونری یا همان اجنه پرستی جدید صحبت می شود با ما همراه باشید در ادامه ی بحث های جالبی پیرامون این مقوله خواهیم داشت. 

اساس فراماسونری پرستش اجنه و بخصوص شیطان برای دستیابی به ثروت و امکانات دنیایی است. و این نافرمانی از خداوند متعال قدمتی به اندازه تاریخ آفرینش بشر دارد اما ریشه ی شیطان پرستی جدید را    می توان از زمان حضرت سلیمان (ع) جست و جو کرد.

در آن زمان بود که جن گیری و احظار جن بار دیگر رواج پیدا کرده بود و خداوند متعال دوباره قدرت خود را به جن و انس نشان داد. در این زمان بود که حضرت سلیمان (ع) تمامی ابزار آلات جن گیری را از سراسر جهان جمع آوری کرد و آن ها را زیر تخت خود (بیت المقدس امروزی) دفن کرد و هفتاد نفر از بزرگان اجنه را به بند کشید.

از آن زمان کمی جلو تر می آییم یعنی زمانی که صلیبیون در خلال جنگ های صلیبی بیت المقدس را در دست گرفتند و طبق اظهارات یهودیان امروزی مستقر در بیت المقدس و شواهد تاریخی صلیبیون در آن جا حفاری هایی انجام دادند و وسایلی را خارج کردند. در همین زمان ها بود که از صلاح الدین ایوبی شکست خوردند و زمانی که به شهرهایشان بازگشتندبه علت انجام اعمال عجیب و غریب از قبیل خوردن خاکستر انسان ها و ... اعدام شدند. عده ی باقیمانده هم به همراه ابزار آلات خود به اسکاتلند (انگلیس امروزی) فرار کردند و با استفاده از شبکه های زیر زمینی رشد کردند و با استفاده از قدرت خود کشور انگلیس و سپس کل دنیا را در دست گرفتند و کمی بعد پادشاهی انگلیس را تشکیل دادند. بعد از کشف قاره ی آمریکا و تسخیر آن امپراطوری خود را از انگلیس به آمریکا منتقل کردند و اسرائیل را نیز در راستای اهداف خود تشکیل دادند.

(حفاری هایی هم که هم اکنون در بیت المقدس در حال انجام است به منظور پیدا کردن بقیه ی همان ابزار آلاتی است که شوالیه های معبد سال ها پیش آن ها را پیدا کرده بودند به طوری که خود صهیونیسم ها هم به این نکته که قبلاً افرادی در زیر بیت المقدس به حفاری مشغول بودند اذعان دارند.)   


90/11/21::: 12:45 ع
نظر()
  
  


هر که نماز را ترک کند خداى تعالى او را به پانزده عقوبت مبتلا کند :

شش عقوبت در دنیا و سه عقوبت نزدیک مرگ و سه در قبر و سه در قیامت

شش عقوبت در زمان حیات :

 (1 بى آبرو شود .

 (2 برکت از مالش برود .

 (3 عمر و ثروتش زیان نگردد .

 (4 خیراتش قبول حق نشود .

 (5 دعایش مستجاب نگردد .

 (6 دعاى شایستگان نصیب وى نشود .

سه بلایى که نزدیک وفات به او مى رسد :

 (1 سکرات مرگ بر او شدید شود .

(2 گرسنه از دنیا برود .

 (3 تشنگى از او رفع نشود .

سه عقوبتى که در قبر به وى رسد :

 (1با درد و غم قرین باشد .

 (2در تاریکى محض بسر برد .

 (3تا قیامت در عذاب باشد .

سه عقوبتى که در قیامت به او رسد :

 (1حساب بر وى دشوار شود .

 (2خداوند دشمن وى گردد و به او نظر رحمت نیندازد و او را عذاب دردناک رسد .

 (3از قبر همچون حیوان به قیامت وارد گردد و سپس با ذلّت و خوارى رهسپار دوزخ شود .